INTERNETA VEIKALA STATŪTI
VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
1. Interneta veikals “InCampagna” ir pieejams vietnē www.incampagna.lv. To vada uzņēmums SIA “Amilasta”, reģ. Nr.: 40103708954, Celmu iela 8 - 10, Rīga, LV-1079. 2. Lietotāji var sazināties ar Pārdevēju pa tālruni: +371 27 454 658, e-pastu: info@incampagna.lv, vai pastu, sūtot ziņu uz augstāk norādīto adresi. 3. Pirms Veikala pakalpojumu izmantošanas, lūdzu, uzmanīgi izlasiet Noteikumus un nosacījumus. 4. Lietotāju un Pārdevēja tiesības un pienākumi skaidri noteikti Noteikumos un nosacījumos. 5. Izmantojot veikala pakalpojumus, Pircējs apliecina, ka ir izlasījis Noteikumus un nosacījumus un pilnībā piekrīt to saturam. 6. Noteikumi un nosacījumi garantē patērētāju tiesības, kas noteiktas obligāti ievērojamajās tiesību normās. Gadījumā, ja šie Noteikumi un nosacījumi neatbilst obligāti ievērojamajām tiesību normām, pēdējām tiek dota priekšroka.
Definīcijas
1. Veikals – “InCampagna” interneta veikals, kas pieejams vietnē: www.incampagna.lv, pieder Pārdevējam. 2. Pārdevējs – juridiska persona, kas vada veikalu: SIA “Amilasta”, reģ.Nr.: 40103708954, Celmu iela 8 - 10, Rīga, LV-1079. 3. Noteikumu un nosacījumi – šis dokuments ar visiem tā pielikumiem un papildinājumiem sastāda vienu veselumu. 4. Pircējs – fiziska vai juridiska persona vai organizācija, kurai nav juridiska statusa, bet saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir tiesībspējas izmantota Veikala piedāvājumu, 5. Patērētājs – fiziska persona, kas veic juridiskus darījumus ar Pārdevēju, kuri nav tieši saistīti ar šīs personas uzņēmējdarbību vai profesionālu darbību. 6. Uzņēmējs – fiziska persona, juridiska persona vai organizāciju, kas nav juridiska persona, bet kam saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir tiesībspējas, un kas veic uzņēmējdarbību savā vārdā, kā arī juridiskus darījumus ar Pārdevēju, kuri ir tieši saistīti ar šīs personas uzņēmējdarbību vai profesionālu darbību, 7. Patērētājs – jebkura persona, kas kādā viedā izmanto Veikalu, 8. Reģistrācijas veidlapa – tiešsaistē Veikala vietnē pieejama veidlapa, ar kuras palīdzību var izveidot savu kontu, aizpildot prasītos Lietotāja datus, tostarp norādot lietotājvārdu un paroli, 9. Pasūtījuma veidlapa – tiešsaistē Veikala vietnē pieejama veidlapa, ar kuras palīdzību var noformēt pasūtījumus. 10. Produkts – pārvietojams Veikalā pieejams īpašums, kas ir starp Pārdevēju un Pircēju noslēgtās pārdošanas vienošanās subjekts. 11. E-pasts – elektroniskā pastkastīte, kam ir individuāla noteiktai personai piederoša adrese tiešsaistē (e-pasta adrese), ar kuras palīdzību minētā persona var nosūtīt un saņemt vēstules un citu informāciju, ko ietver elektroniskās pastkastītes pakalpojumi, 12. Konts – vieta Pārdevēja IT sistēmā, kura Pircējam ir pieejama pēc pieslēgšanās sistēmai un kurā tiek uzglabāti pircēja dati, tostarp informācija par veiktajiem Pasūtījumiem. Ar Konta palīdzību Lietotāji ievada un pārvalda savus datus, kontus un citus elementus, kā arī izmanto Veikala piedāvājumu, 13. Pirkuma apliecinājums – kases čeks, rēķins vai PVN faktūrrēķins.
Tehniskās prasības
Lai gūtu piekļuvi Veikalam un tiešsaistē izmantotu mūsu interneta pakalpojumus, ir svarīgi, lai jūsu rīcībā būtu ierīce, kas ļauj izmantot Interneta resursus, kā arī e-pasta kastīte un pārlūks, kas ļauj apskatīt WWW lapas (iesakām lietot šīs interneta pārlūku versijas vai jaunākās versijas, atļaujot sīkdatņu izmantošanu: Internet Explorer 8, Opera 10.00, Google Chrome 10.0, Mozilla 4.0. Lai uzzinātu vairāk par sīkdatnēm un mūsu noteikumiem attiecībā uz šāda veida datu aizsardzību, lūdzu, skatiet Privātuma politiku.
Reģistrācija
1. Lai reģistrētu lietotāja kontu, nepieciešams sekot šādām norādēm mūsu interneta Veikala vietnē. 2. Reģistrācijas laikā konta lietotājs apliecina, ka: a. ir iepazinies ar Noteikumiem un nosacījumiem un pilnībā tiem piekrīt, b. atbilst prasībām, ko Veikals noteicis Noteikumos un nosacījumos. 3. Lietotājs apņemas turēt noslēpumā konta paroli. Lietotāja pienākums ir paroli nepazaudēt un nodrošināt to, lai trešās puses negūtu pieeju kontam (neatkarīgi no veida). Paroles un lietotājvārda nenodošana trešajām personām ir vienīgi pircēja atbildība. 4. Pārdevējs var dzēst Kontu vai pārtraukt līgumu par elektronisko pakalpojumu sniegšanu gadījumos, kad: a. Pārdevējs ir konstatējis, ka Pircējs ir pārkāpis Noteikumus un nosacījumus, jo īpaši, izmantojot Veikalu tam neparedzētiem nolūkiem, b. Lietotājs nav izteicis piekrišanu Pārdevēja veiktajām izmaiņām Noteikumos un nosacījumos, c. Lietotājs nav pieslēdzies kontam vismaz 12 mēnešu laikā vai kopš brīža, kad apstādināta konta darbība, d. Lietotājs nav aktivizējis vai apstiprinājis savu kontu 30 dienu laikā, e. Noteiktajā laikā sākot no konta darbības vai citu funkciju un pakalpojumu apturēšanas Lietotājs nav, sekojot Pārdevēja norādēm, veicis darbības vai atturējies no to darbību veikšanas, kas ir bijušas par apstādināšanas iemeslu. 5. Pārdevējs var mainīt informācijas saturu, ko Lietotājs nosūta uz Veikalu reģistrācijas vai konta informācijas labošanas laikā, gadījumā, ja minētais saturs vai informācija pārkāpj Noteikumus un nosacījumus.
Pasūtījumi
1. Veikals veic saimniecisku darbību Eiropas Savienības teritorijā. 2. Incampagna.lv vietnē piedāvātos produktus nodrošina vienīgi no InCampagna tīklam piederoši ražotāji, kura birojs reģistrēts Sicīlijā, un 3 tā sadarbības partneri. 3. Visu ar pasūtījumu saistīto informācija var saņemt, rakstot uz e-pasta adresi: info@incampagna.lv vai zvanot pa tālruni: +371 27 454 658. 4. Pasūtījumus Veikalā var veikt: a. aizpildot pasūtījuma veidlapu, b. ar e-pasta starpniecību, c. zvanot uz pasūtījumu veikšanai paredzētajiem tālruņu numuriem. 5. Iegādājoties alkohola izstrādājumus, pircējs apliecina, ka ir sasniedzis likumā paredzēto vecumu alkohola iegādei un veic pasūtījumu personai, kura arī ir sasniegusi likumā paredzēto vecumu. 6. Pircēja pienākums ir, aizpildot veidlapu, norādīt patiesus un atbilstošu datus. 7. Veikals apstiprina pasūtījuma saņemšana ar e-pasta starpniecību vai pa tālruni. Veikals arī informē ar e-pasta starpniecību, kad ir noslēgusies pasūtījuma komplektēšana vai kad tas nodots nosūtīšanai. 8. Pārdevējam un Pircējam saistoša informācija ir atrodama Preču grozā pasūtījuma veikšanas laikā, jo īpaši cena, produkta raksturojums, komplektā iekļautie elementi, datums un piegādes veids. 9. Izpildei pieņemtos pasūtījumus var atcelt ne vēlāk kā 12 dienu laikā pirms plānotā piegādes datuma. Vienīgi Pircējam ir tiesības atcelt pasūtījumu. 10. Vēlamies jūs informēt, ka visi pasūtījumi tiek veikti saskaņā ar īpašu veikala vietnē pieejamu grafiku. 11. Ikviens pasūtījums, kas veikts pēc pasūtījumu noslēgšanas termiņa, tiks izpildīts nākošajā piegādē, saskaņā ar grafiku. 12. Vēlamies jūs informēt, ka saskaņā ar grafiku sūtījumu piegādei no Sicīlijas nepieciešamas vidēji 5-7 dienas. 13. Pārdošanas vienošanās stājas spēkā no brīža, kad a. veicot pasūtījumu aizpildot mūsu Veikalā pieejamo veidlapu, pircējs ir saņēmis e-pasta ziņojumu, kurā apstiprināts, ka Pārdevējs ir saņēmis pasūtījumu, b. veicot pasūtījumu pa tālruni, saņemts apstiprinājums no interneta Veikala par pasūtījuma izdarīšanu, c. veicot pasūtījumu ar e-pasta starpniecību, Pircējs ir saņēmis atbildes e-pasta ziņojumu, kurā apstiprināta Produktu pasūtījuma saņemšana. 14. Pasūtījuma veikšana tiek noslēgta pēc tam, kad veikta tā apmaksa, vai pēc prasību izpildes attiecībā uz izvēlēto apmaksas veidu. 15. Pārdevēja pienākums ir nekavējoties, proti, ne vēlāk kā 3 dienu laikā, ziņot Pircējam par pasūtīto Produktu neesamību krājumos un par paredzētā piegādes datuma pārcelšanu (līdz 14 dienām). Šajā gadījumā Pircējs var izteikt savu piekrišanu piegādes datuma pārcelšanai (līdz 14 dienām), vai arī atteikties no pasūtīta Produkta vai pasūtījuma kopumā. 16. Gadījumos, kad pasūtījuma izpilde nav iespējama, jo Produkts pastāvīgi nav pieejams, Pārdevējs nekavējoties un ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc pārdošanas vienošanās stāšanās spēkā par to ziņo Pircējam un pilnā apmērā atmaksā saņemto naudas summu.
piegāde
Produktu piegādes notiek vienu reizi nedēļā. Katru svētdienu mēs slēdzam pasūtījumus, kurus plānots piegādāt Rīgā divas nedēļas vēlāk. Pēc visu pasūtījumu noformēšanas un apmaksas mēs lasām augļus un piegādājam Latvijā. Dažas dienas pirms piegādes, uz savu e-pastu Jūs saņemsiet paziņojumu. Ierodoties Rīgā, piegādi pārņem kurjerpasts, kurš laicīgi pa tālruni saskaņos ar Jums ērtu piegādes laiku.
maksājumi
Pēc rēķina saņemšanas Jums ir nepieciešams apmaksāt pasūtījumu.Tikai pēc apmaksas (pārskaitījuma) saņemšanas Jūsu pasūtījums tiks pieņemt uz izpildi.
sūdzības
Mūsu produkcija ir ekoloģiski tīra. Neapstrādāti augļi bojājas ātrāk, nekā augļi no veikala. Ja Jūsu kastē ir atklāti 2-3 bojāti augļi - tas ir normāli. Bet, ja Jūs saņēmāt būtisku daudzumu ar bojātiem augļiem, lūdzu, nekavējoties nofotografēt tos uz svariem ar kastes un pasūtījuma numuru uz fona un foto atsūtīt mums. Mēs atmaksājam naudu par bojātajiem produktiem, ja Jūs paziņosiet par to trīs dienu laikā pēc saņemšanas.