Mēs optimizējam finansiālus un enerģijas izdevumus
lai izvairītos no materiālu, enerģijas un produktu pārtēriņa, mēs esam izstrādājuši dažus noteikumus uz kuriem balstās mūsu pakalpojumi.
-
Mēs nepārvadājam tukšu gaisu
Mēs nepārvadājam tukšu gaisu... citiem vārdiem sakot, mēs nepārvadājam līdz pusei piepildītas kastes vai nepabeigtus palešu krāvumus. Ja nezināt, kā aizpildīt atlikušo telpu kastē, tā tiks piepildīta ar apelsīniem vai citroniem, vai citiem noteiktajā brīdī pieejamiem produktiem. Skatiet informatīvo norādi ekrāna labajā pusē, lai noskaidrotu, cik daudz un kāda veida produkti tiks pievienoti iūsu pasūtījumam brīvas vietas aizpildīšanai.
-
Piegādes laiks
Mēs piegādājam produktus ar zināmu kavēšanos. Piemēram, veicot pasūtījumu šodien, jūs saņemsiet produktus tikai pēc divām nedēļām. Tas ir tāpēc, ka mūsu augļi un dārzeņi neglabājas noliktavā, bet joprojām karājas kokos vai atrodas dobēs. Mums ir nepieciešams laiks, lai tos novāktu, sašķirotu, iesaiņotu un, visbeidzot, jums piegādātu. Lai gan divas nedēļas varētu šķist pārlieku ilgs laiks, atcerieties, ka, ja jūs negaidāt produktus, tad produkti gaida jūs. Šajā gadījumā jūs vienmēr varēsiet būt droši, ka saņemsiet svaigus produktus. Un viss, kas netiks pārdots, nebūs izmests izgāztuvē, bet paliks uz lauka kā mēslojums.
-
Pirkumi kastēs vai paletēs
Atkarībā no pasūtījuma apjoma piegādes cena mainīsies. Jo vairāk kastes esat pasūtījis, jo lētāk izmaksās piegāde.
-
apmaksas veidi
Mēs pieņemam apmaksu ar bankas pārskaitījumu uz kontu. Rēķinu ir nepieciešams apmaksāt līdz pasūtījumu pieņemšanas pēdējai dienai. Veicot apmaksu, jūs apstiprināt savu pasūtījumu.
Mēs nepieņemam skaidras naudas maksājumus. -
garantija
Atgādinām, ka mūsu produkcija ir ekoloģiski tīra. Neapstrādāti augļi bojājas ātrāk nekā veikalā iegādāti augļi. Ja jūsu kastē atrodas 2-3 bojāti augļi, tas ir normāli. Taču, ja esat saņēmuši ievērojamu daudzumu bojātu augļu, lūdzam nekavējoties nofotografēt tos uz svariem ar kastes un pasūtījuma numuru fonā un foto atsūtīt mums. Mēs atgriežam naudu par bojātiem produktiem, ja par to paziņojat 3 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas.